50's circle skirts and dresses, vintage design, sewing

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Skrzyneczka decoupage

Już jestem. Znaczy wróciłam z urlopu i będę nadrabiać zaległości blogowe :-) Myślałam, że podczas urlopu będzie udawało mi się wrzucać posty ze zrobionymi pracami...ale wiecie, jak to jest. Chcieć a móc...po pierwsze primo nie miałam za bardzo kiedy pisać postów, po drugie primo, nawet jakbym chciała, to w miejscu, w którym byłam zasięg internetowy i telefoniczny pozostawia wiele do życzenia. Dlatego też przerwa trwała tyle, co mój urlop. Ale od dziś wracam na stare tory. Na początek na przemianę trafiła niewielka skrzyneczka, zapewne po jakimś alkoholu, która smętnie stała w kącie pewnej kuchni i nikt absolutnie nie zwracał na nią uwagi. Żal mi się zrobiło bidulki, więc ją nieco podliftingowałam :-) Decoupage. Nic trudnego, ale pudełeczko po zmianie nagle zyskało zainteresowanie i awans na przechowywanie bibelotów. Z pewnością się ucieszyło :-) Ja też z efektu się cieszę. A wam jak się podoba?


Pudełeczko przed metamorfozą....





...i po przemianie





A to zdjęcie bonusowe, google ładnie mi je podrasowało :-D

1 komentarz:

Unknown pisze...

Nooo, wreszcie wróciłaś :) Bardzo atrakcyjne pudełeczko :)))