50's circle skirts and dresses, vintage design, sewing

piątek, 4 lipca 2014

Podkladki decoupage

Popełniłam wczoraj sobie komplet podkładek pod kubki. W sumie to tak trochę od niechcenia, bo nie miałam weny i pomysłu, co z nimi zrobić. Poza tym, zanim doczekały się, nieszczęsne, obróbki, to leżały w nierozpakowanym pudełku ładnych kilka miesięcy...tak jakoś wyszło. No ale wreszcie się za nie wzięłam, obkleiłam i zwolniło mi się miejsce w szafie...na nowe paczki z przedmiotami do dekupażowania, haha. Podkładki, jakie wyszły, każdy widzi. Naklejałam jedną serwetkę, tylko z różnych stron, na kolejne podkładki, więc wszystkie się różnią., choć
w dalszym ciągu są w ten sam deseń. Pudełko i spody podkładek pomalowałam zieloną akrylową farbą .Chciałam je jeszcze wybalsamować patyną postarzającą, ale się zagapiłam
i polakierowałam...Podkładki miały być prezentem dla koleżanki, ale w ferworze pracy zrobiłam dla niej inny komplet. 







Brak komentarzy: