50's circle skirts and dresses, vintage design, sewing

środa, 9 lipca 2014

Nocne stoliki ze skrzynek na amunicje

Dziś znowu militarnie :-) Tym razem skrzynia zakupiona na portalu aukcyjnym. Też z odzysku, jak można zauważyć na zdjęciu :-) Po nabojach. I w ogóle nie wnikam, kto był ich pierwotnym właścicielem. Jedna skrzynka kosztowała 12 zł, o ile dobrze pamiętam. Zakupiłam cztery, celem przerobienia na nocne stoliki do sypialni. Z początku chciałam zostawić je w takim stanie, przykręcić tylko nóżki. Ale nie pasowałyby mi w takim wojskowym wydaniu do wystroju. No to pomalowałam na biało, dorzuciłam toczone nóżki, które pomalowałam na turkusowo, a jakże. Skrzynki są ułożone jedna na drugiej. Pojedynczo były zdecydowanie za niskie na stoliki. Nie wiedziałam, z czego zrobić blaty, ponieważ skrzynki były już ciut sfatygowane, więc nie wyglądało to najlepiej. Razu pewnego będąc w markecie budowlanym doznałam olśnienia. Zobaczyłam podesty ogrodowe, dokładnie w wymiarach skrzynek (40x40!) Ucieszyłam się, jak dziecko. Podesty były przecenione - całe 3 zł kosztował jeden :-) No więc już wiedziałam, co będzie blatem w moich stolikach. A potem to już tylko zabawa z przykręcaniem i malowaniem. Stoliczki są jednym z ulubionych miejsc przesiadywania kota i miauczenia nad uchem o szóstej rano, bo przecież przez całą noc nie jadł, bidulek.

                     Skrzynka przed przeróbką...

                      ...i po

Brak komentarzy: