50's circle skirts and dresses, vintage design, sewing

środa, 25 czerwca 2014

Musztardowka

Kolejna spódnica do kolekcji...powoli zaczyna martwić mnie kurcząca się w błyskawicznym tempie przestrzeń w szafie :-) Muszę zrobić jakiś remanent, pozbyć się trochę smętnie wiszących ubrań na rzecz nowo wyprodukowanych. Apropos, poniżej musztardówka :-) Lubię musztardę. Szczególnie rosyjską. Jest diabelnie ostrrrrra. Za to spódniczka delikatna i zwiewna, mimo dość grubego materiału. Takie lubię :-) Pozornie ciężkie, w rzeczywistości pięknie unoszą na boki plisy. Oczywiście szarą eminencją każdej prezentowanej spódnicy (oprócz tiulowych) jest halka z siedmiu warstw kół + suto marszczona falbanka od połowy . To moja pierwsza wprawka krawiecka, uszyta z firanki, która wisiała w sypialni, ale poświęciłam ją dla wyższych celów, jak widać :-) Zatem cały efekt rozłożystości w moich spódnicach po części zawdzięczam tkaninie, ale w większej mierze owej halce :-) Przy jakiejś okazji zrobię jej zdjęcie, co by ukazać ją waszym licom :-) Panie i Panowie, jej wysokość Musztardówka :-)

spódnica: uszyłam ja
modelka: może jednak zakładać jej jakieś bluzki...

Brak komentarzy: